Меню сайту
Интернет магазин lux-service. Сантехника со всего мира....
Українська
Русский
Зворотний дзвінок Пошук за каталогом

Гарантія, повернення чи обмін

Гарантія

При отриманні замовлення на відділенні транспортної компанії або при доставці нашим транспортом обов'язково перевіряйте товар на відповідність комплектації та на предмет механічних пошкоджень у присутності співробітника кур'єрської служби або водія, який здійснює доставку.

Усі претензії на замовлення, а саме комплектації та цілісності приймаються до отримання товару.

Якщо у Вас виникла потреба у гарантійному обслуговуванні придбаного товару, зверніться будь-ласка за будь-яким номером, який вказано в контактах нашого магазину.

Вам потрібно пред'явити правильно заповнений гарантійний талон, а також документ, що підтверджує купівлю товару (чек або товарно-транспортну накладну з датою отримання товару).

Гарантійне обслуговування здійснюється у разі виявлення дефекту або втрати працездатності обладнання, за винятком випадків:

- механічних пошкоджень (включаючи випадкові) внаслідок удару чи аварії;
- ушкоджень, отриманих внаслідок дії вогню, дії вологи;
- механічних пошкоджень, отриманих внаслідок роботи обладнання з перевищенням меж використання та навантажувальних характеристик, заявлених виробником;
- пошкоджень, спричинених використанням обладнання за призначенням;
- електричних пошкоджень вузлів та деталей обладнання, отриманих в результаті стрибків напруги в мережі, неправильних підключень, неправильного вибору напруги живлення, використання запобіжників підвищеного струму спрацьовування або "жучків";
- електричних пошкоджень вузлів та деталей обладнання, пов'язаних із попаданням на них води та інших рідин;
ушкоджень, пов'язаних із життєдіяльністю комах та дрібних тварин;
- дефектів, отриманих внаслідок використання неоригінальних запасних частин, а також внаслідок залучення для обслуговування, ремонту чи модифікації обладнання приватних осіб чи організацій, які не узгоджені з Сервісним центром у письмовому вигляді;
- дефектів, що виникли як наслідок порушення правил та умов експлуатації, обслуговування, транспортування чи зберігання;
- несправностей, які виникли внаслідок нормального зносу або закінчення терміну служби компонентів обладнання (витратних матеріалів, батарейок, акумуляторів, ламп, запобіжників тощо);
- дефектів, що виникли як наслідок використання приладдя, витратних матеріалів або інших деталей, не схвалених фірмою-виробником та/або фірмою-постачальником.

Правила повернення та обміну товару

Повернення або обмін товару неналежної якості (зовнішні пошкодження, некомплектність, неробочий стан):
Покупець може повернути або обміняти куплений товар, якщо товар виявився неналежною якістю.

Якщо недоліки товару виявлені Покупцем на відділенні транспортної компанії, Покупцю достатньо, повідомити про це один з телефонів, які вказані на сайті.
У такому разі товар буде замінено або повернено у найкоротші терміни з урахуванням терміну доставки.

Претензії щодо кількості, цілісності, комплектності товару та відсутності гарантійного талона приймаються лише за їх виявлення у процесі отримання товару на відділенні транспортної компанії. При виявленні просимо дзвонити до нашої служби підтримки. Після винесення товару за межі відділення транспортної компанії вищезгадані претензії не приймаються.

Переконливе прохання перевірити товар при отриманні!
Якщо недоліки товару виявлені Покупцем після винесення товару зі складу транспортної компанії або після того, як водій нашої компанії вже виїхав - повернення або обмін товару здійснюється після укладання сервісного центру. Для повернення або обміну товару необхідно пред'явити гарантійний талон (якщо такий вимагає виробник) та розрахунковий документ, що підтверджує покупку (товарно-транспортна накладна з датою отримання товару). У такому разі доставка товару до сервісного центру оплачується Покупцем.

Повернення чи обмін якісного товару

Покупець може повернути або обміняти якісний товар протягом 14 днів з дати придбання (включаючи дату придбання) за умови, що товар не використовувався, на ньому немає пошкоджень, слідів експлуатації, розбирання або ремонту (у тому числі прихованих), а також збережено цілісність оригінальної упаковки та збережено товарний вигляд та розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом із товаром при отриманні товару (товарно-транспортна накладна з датою отримання товару).

Якщо товар був винесений Покупцем за межі відділення транспортної компанії або водій нашої компанії поїхав - для повернення або обміну Покупцеві знадобиться висновок сервісного центру. У такому разі доставку товару до сервісного центру та на склад нашого магазину оплачує Покупець, згідно з тарифами транспортної компанії.
Відправлення товару на заміну провадиться після отримання підтвердження від сервісного центру заміни товару.

Вартість доставки товару на заміну визначається згідно з умовами оплати доставки товарів, куплених у нашому магазині.

2025Lux-service - інтернет магазин. Бронюйте онлайн сантехніку з усього світу!